2009. augusztus 31., hétfő

Bleach Randomness

Amikor visszafelé indultam a buszvégállomásról, és a házunk előtt má harmadszor ütöttem be rossz kapunyitó kódot, akkor jutott eszembe, hogy nem mindig a videókon kéne agyalnom.

Pedig ha az ember 10 órát dolgozik egy 6 perces videón, akkor az már elég ok arra, hogy az elkészítés után is az járjon a fejében, nem?

Mindenesetre, hadd mutassam be legújabb videónkat, a Bleach Randomness-t.



Direkt Link
Direkt Link - Videoplayer
LETÖLTÉS

És igen, az előző bejegyzésre rácáfolva mégsem készült el az Ótvar-sorozat ötödik része, mivel nem volt időnk teljesen befejezni. A nagy része már készen van (Szinkron, effektek, stb.), de a zenéket még rá kell rakni, és én néhány vágást még eszközölnék rajta pár helyen.
Az új Ótvar sokkal jobb lett az első négynél, de szerintem a Bleach videónk jobban sikerült, de ezt majd döntsétek el Ti.

Ja, és még valami:

NEM lesz Ótvar 4.

Ugyanis azt még a régebbi Movie Makerrel kezdtük el csinálni, nekem azóta lett új gépem, és az már egy újabb verzióval jött, és a drága nem akarja megnyitni a projektet, mondván, hogy az "A Windows Movie Maker egyik nem támogatott verziójával készült." Nonszensz.
Szóval én még annyira sem jutottam vele, mint Matten, ami talán nem akkora baj, mivel szerintem nem igazán sikerült jóra ez az epizód (Mondjuk az első három sem, legalábbis az új videóinkhoz képest)

És mivel elég sok pozitív visszajelzést kaptunk az új videónkkal kapcsolatban, ezért számíthattok még ilyenre, és a Videoplayerről sem tűnünk el végleg.

~ Worm

Nincsenek megjegyzések: